Fullt upp

I onsdags var det Bruxvaka (Brux = quarnevastidningen, hör av dig till mig om du vill köpa en för 40kr) den höll på från 21:08 till ca 07:00 när jag väl köat klart i nästan en timme för att få alla mina jävla tidningar... =P
Allt började iaf med filmvisning (funny games u.s.). Filmen påminde stundvis lite om clockwork orange men var lite obehagligare... Den var riktigt rolig till och från också, förutsatt att man är tankad med lite sjuk humor =)
Typ  01:00 kom warzone igång (lasergame på nymble) efter att utrustningen slutat fungera så de var tvugna att åka till st.eriksplan och fixa det.
Vi trodde vi skulle råtorska men lyckades på något vis få highscore första matchen och sen komma till final =D
Då förlorade vi tyvärr... Men med tanke på att grodorna håller på att dö ut så får man väl se det som ett framsteg.

Efter allt det sov jag ju hos Crull och gick upp mellan 13 och 14 för att köpa hamburgare till frukost och sen jobba på puben. Skönt att sova i sin egen säng igen.

Nu ska jag skjutsa runt morsan och grejer...

Hare

Kommentarer
Postat av: Katinka

Inte en chans att filmen var rolig...

LÄS I MIN BLOGG OM NI VILL VETA SANNINGEN!!!!

2008-04-11 @ 18:42:52
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Jocke

Jag citerar:
"Den var riktigt rolig till och från också, förutsatt att man är tankad med lite sjuk humor =)"
notera allt i meningen

2008-04-12 @ 02:52:02
URL: http://oachim.blogg.se
Postat av: åsa

vilken härlig grej vakan låter som, lite störd och mkt trevlig liksom.
hur går det med bruxen? sålt nån?

2008-04-12 @ 19:51:24
Postat av: Jocke

typ 3...

2008-04-13 @ 13:47:39
URL: http://oachim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0