Så det fungerar igen?

Ja nu har jag ju missat att skriva hur mycket som helst som har hänt medan bloggen legat nere...
Jag har sprungit på gamla bekanta, varit på "bal" som mer var en fest där folk hade balkläder på sig.
Sen har jag blivit slagen på käften så läppen sprack.
Annars har väl allt varit sig likt.

Jag skulle ju kunna skriva mer om allt det där, men jag har redan pratat så mycket med folk om det att jag är trött på att höra det själv.

Just det! Mina föräldrar vill inte ha mig kvar hemma längre heller =P
så jag har börjat köa och leta lägenhet. Med lite tur kan jag kanske komma härifrån inom ett år =)

Men lite bilder från fredagen kan jag ju dela med mig av =)
image8

Nu låter den mig uppenbarligen inte infoga fler bilder. men kan vara kul att nämna Tinkas och Toves kommentarer till den här bilden.
Tinka: "Men jag ser ju helt efterbliven ut på den där bilden"
Tove: "Nä Tinka du ser bara hjärndöd ut"

Kommentarer
Postat av: Katinka

Ska Tove säga? Liksom... egentligen!!!

2008-04-01 @ 21:23:14
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Katinka

Ska Tove säga? Liksom... egentligen!!!

2008-04-01 @ 21:23:38
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Jocke

eko...eko...eko...eko...

2008-04-01 @ 22:33:52
URL: http://oachim.blogg.se
Postat av: Tove

Haha, jag ser blåst ut men du ser hjårndöd ut.... faktiskt.

2008-04-02 @ 11:25:57
Postat av: Dess

"bal" ?! kusin.. du ska få spö när jag kommer åt dig !!!!

fast jag håller med lite =) är bara stolt över att alla hade så sjukt fina kläder =)

2008-04-08 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0