Förlåt och wtf?

Ja nu börjar jag åtehämta mig från gårdagens strappatsen som bland annat inkluderade att råka kasta öl över Bea (sorry), som sen hämnades rätt rejält (Ja i nått parallellt universum förtjänar jag det nog), no hard feelings. Sen började saker och ting bara urarta mer och mer... när crull kom och bestämde att det var dags att tokkapsa på random bara sådär sittandes runt ett bord blev det ju inte lite kladdigt och mina nya kläder blev inte alls mer öliga... Crul wtf? du kan ju inte tokrandomattackkapsa på någon som sitter 10cm ifrån dig =P Men du kanske fick din beskärda del med öl över hela ryggen... =D
Vad har jag lärt mig nu? Jo om man ska gå och bli ninjafull på villan så får man nog göra det i ovven...
Aja lite kul var ju att brorsan kom också och lyckades bli minst lika full som alla andra =) vilket resulterade i att han, jag och hans polare drog in till stan och gick en sväng på anchor också. I kväll är det skottårsgaque och imorrn nubbedrag... undrar vad min lever tycker om det...
Men nu ska jag slappa fram tills det är dags att dra till förfesten på villan.
Tjohopp

Kommentarer
Postat av: Tove

Ovve borde vara ett tvång i villan i alla fall när man är med i KM. Jag va dränkt i allt möjligt när kvällen va slut... så går det när man är lat och inte orkar ta med den. Du får inte festa för bra idag för imorn ska du ge allt!

2008-02-29 @ 22:06:13
Postat av: Crull

Ähh jag hade ju missat om det varit 20 cm :(

2008-03-01 @ 01:54:59
Postat av: Crull

tokrandomattackkapsa är annars ett väldigt bra ord :D

2008-03-01 @ 13:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0