På krogen. Igen...

Ja nu blev det ett till krogbesök med allt vad det innebär.
Det är ju rätt kul att träffa på gamla kompisar ibland. Idag lyckades jag springa på 2 personer från min gamla gymnasieklass =)
efter en liten stunds tomt prat utbrister en av dem: "men vafan har hänt Jocke? Du ser ju ut som nåt jävla troll eller nåt"
Jag svarar ju, som vanligt utan att tänka, eftersom det brukar fungera bra...
"På vilket sätt är det negativt?"
Då viker sig en av mina gamla kompisar i skratt och jag kommer på hur korkat det måste ha låtit för honom =P
Men ärligt nu, är det så dumt att se ut som ett troll? =D

Kommentarer
Postat av: Katinka

Det beror ju på vem man frågar! Ronja rövardotter var ju trollig men söt iaf! Sedan om man kollar på trollen i "Trolltyg i tomteskogen" så var de lite mindre önskvärda att se på! Vad för slags troll är du?¨'

DU kan vara ett TROLL!!!

2008-02-24 @ 14:48:03
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0