Barstopp och grejer

Igår var slltså islossningen. Jag lyckades få barstopp för första gången i mitt liv (Visserligen temporärt fram till typ kl. 1). Men innan det så var vi ju hos Matte på förfest =) Där tror jag jag blev tillräckligt full egentligen. Jag och anders tyckte att det var en bra idé att pissa på spåret medan väktare såg på... =S Därför var vi ett gäng som fick ta oss till sittningen med buss istället. Men vi kom dit iallafall. Frans kom också dit på eftersläppet. Med andra ord var allt dömt att gå som det gick. Synd att det inte blev nån kaps. Men jag hade troligtvis inte träffat nåt iaf. =)
Sen åkte vi ju buss från universitetet vad jag minns. Det slutade med att jag, Frans och Ola gick av vid typ Rådmansgatan och käkade på falaffelkungen elelr vad det nu heter. Jag tror jag fick den minsta kebabrullen någonsin =\ Menmen jag kom hem iaf. så jag ska inte klaga =)
Tack för barsoppet alla som jobbade. Ni kan gärna få göra om det. (Temporärt barstopp alltså. IInte sånna som håller hela festen. Det blir tråkigt)

hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0