Bra kväll

Alltså. Det är inte ofta jag tycker att en kväll på krogen blir så jävla bra. Med andra ord vill jag börja med att säga: Grattis Anna! Sen vill jag säga tack till brorsan och kusinen som drog med ut på krogen.
Efter det vill jag tacka frans som kom dit senare, och alla andra som jag snackade skit med.
Sen var det ju kul att träffa Elin på bussen hem och snacka lite.

Imorrn bär det av till södertälje (ja det är inte bara du som bor där Tinka...) och hälsa på en faster. Sen ska jag till kusinen och spela lite spel =)

På tisdag tar lovet slut och verkligheten börjar igen. Lite tråkigt, men sånt är livet =)

Go natt.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Skojar du! Det är jag som sätter Södertälje på kartan! Guitar hero och pictionary nästa, eller hur!!!

2008-03-23 @ 10:48:03
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Johan

Efter ännu ett nederlag i pictionary med david är jag extremt villig att byta partner, david ska dessutom åka till dalarna imorn å vara där i 2 veckor :)

2008-03-24 @ 02:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0