Full fart

Igår kändes det som jag hann med en massa grejer.
Först var det ju sovmorron så jag passade på att gå upp lite senare än vanligt. Ändå hann jag med att ha ont i halsen och huvet. Som tur är gick huvudvärken över (det halsonda är kvar fortfarande).
Under de timmar jag var vaken hemma hann jag också äta frukost, äta lunch, kolla på TV och snacka skit med en av brorsorna.
Sen bar det av till plugget. Jag lyckades självfallet komma 5 minuter för sent även fast vi började 13:00 =S
Sen höll ju lektionen, som gick ut på att man skulle ställa frågor, bara på i typ en halvtimme. sen satt jag och skrev klart labrapporten om RT-PCR fram till typ 16:45. Då gick jag och Tove till villan. Sen var jag på pubben och bestämmde mig för att jag skulle ringa Danne som ringt mig de senaste 2 torsdagskvällarna. Till slut bestämde vi att jag skulle dra hem till honom när han började bli klar med att baka och allt vad han nu gjorde där hemma. Lyckades käka en mat, en toast och dricka 5 öl. När klockan var typ 20 över 8 ringde danne och sa att jag kunde börja röra mig. Då hade jag typ 2 öl ståendes på bordet... Kom ifrån pubben strax innan 21 och fick vänta på tåget i 8 minuter (så klart). Kom till min busshållplats vid typ 22 och blev upplockad av Danne. Sen spelade vi dataspel och käkade upp banan-chokladkakan han hade bakat. Sen körde Danne hem mig vid typ 00:00-00:30 nån gång. På vägen bestämde han sig för att han skulle testa sin jeep lite... så han körde över en rondell =P
När jag kom hem var en brorsa uppe och kollade på scrubs så jag stod där och snackade lite tills det var slut sen duschade jag och gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0