Jag vet...

...att jag skriver för lite och för sällan. Men nu blir det nog inget jätteinlägg iaf.
Hur som helst. SL-bussar är för trånga! De är säkert byggda för pygméer! Av någon anledning går det inte att få plats med benen, knäna måste alltså trycka in i nån dum stång eller motsvarande. DÅLIGT!

Tinka fyllde ju år häromdagen så därför passade vi på att fira det under torsdagspuben. Jag drack visserligen bara 3 öl med tanke på hur det var i lördags... Men nykter som jag var fick jag ju se andra människor väldigt fulla. Människor som jag aldrig sett så fulla förut (åtminstone inte när jag varit opåverkad). Nu är det alltså klargjort, man kan definitivt ha kul på puben även om man inte dricker =)
(Hoppas du inte somnar på tåget Tinka... =P)
Men nu ses vi väl alla på lördag på NF/HumFs födelsedagsgasque?

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, de är kul att se folk fulla... halva nöjet ju. Sorry Jocke men jag kommer inte på födelsedagsgasquen... du få ha kul och ta massa bilder :P

2008-03-14 @ 01:34:27
Postat av: Crull

vem var full förutom tinka? :D

2008-03-14 @ 02:13:38
Postat av: Katinka

Vad är detta för utpekning!?

Håller med om benplats på bussen!!!

Jag somnade på bussen men väcktes av busschauffören på ändhållplatsen: Södertälje C.

Födelsedagsfesten blir det ingen... är ju jättefattig!!

2008-03-14 @ 12:07:35
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Johan

haha du kan skatta dig lycklig att du inte bor i södertälje med våra "fina" MAN-bussar, de har nästintill inget utrymme alls nedanför låren...dessutom är sätena stenhårda och rakare än en linjal ^^

2008-03-14 @ 20:05:44
Postat av: Anonym

Jag väntar! Men jag ser inget inlägg!!

2008-03-18 @ 22:23:50
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0