Labbar och annat

Nu har jag Martin som labpartner istället för Robin (som om det är någon som bryr sig) =P
hur som helst så har jag bevisat att jag och Martin också kan klanta till det. efter att ha labbat från 9:00 till typ 14:30 igår fick vi inga resultat alls på vår gelelektrofores (eeeeeh?!). Kan ju bero på en del missar på vägen... Men vafan huvudsaken är att man har roligt. Ska se till så jag och Martin garvar lika mycket när vi labbar som jag och Robin. Man kan ju inte gå och ha tråkigt.
Bryggpub imorrn också... undrar hur länge jag blir kvar den här gången?
Men nu har jag tråkat ut folk tillräckligt med mitt babbel.
Eftersom jag tydligen inte har massa roliga bilder på den här datorn så blir det en härlig bild istället =)image5

Kommentarer
Postat av: Katinka

HAHAHHAHAHA! Gelelektrofores!!! Skadeglädje ljuger minst!! ^^

2008-03-08 @ 01:40:25
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Jocke

Visst ser gremlinen ut lite som jag i labrock?

2008-03-08 @ 11:44:20
URL: http://oachim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0