OK då

Jag skriver väl lite då.
Får ju massa påtryckningar om att jag skriver för lite och sällan. (Börjar ju nästan vänja mig =P)

Så vad ska jag säga? Jo nu är det ju påsklov... jag skulle alltså ha kunnat jobba de 2 senaste dagarna. Men de har ju itne ringt ifrån jobbet så det har inte blivit så.
Annars skulle jag ju ha kunant skriva labrapporten som ska va inne på torsdag. Men det har jag självfallet inte heller. Istället har jag sovit, datanördat mig och bara skitit i allt i störtsta allmänhet =) ganska skönt ibland.

Men nu är det lite som jag plannerat iaf. Ska på puben på torsdag tänkte jag, sen på middag hos mormor och morfar på lördag och åka in till stan, för att fira en kompis som fyller 20, på kvällen.
På söndag ska jag förmodligen hem till min faster i södertälje på middag.

Så med detta plannerat måste jag alltså i princip skriva labrapporten imorron... =S VILL INTE jag tyckte ju inte ens att labben var särskillt rolig.

Farsan köpte en ny bil i söndags också. En audi s-line. Alltså med skinnklädsel, 1,8 turbomotor och hela köret. En 05a men den ser riktigt fräsch ut. Fortsätter tjata på honom om att jag vill ha hem min bil så jag kan börja fixa med den. Vill ju gärna ha den helt klar till sommarn.

Nu lägger jag upp en bild på min bil så folk inte får nån vanförställning och tror att det är nån jävla skrotig saab 900 från 87 jag kör runt i. =)
image7

Kommentarer
Postat av: Katinka

SÖDERTÄLJE!? :| Är det inte bara patrask som bor där? ;););););)
^^

2008-03-19 @ 02:11:40
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Tove

Fan vilken cool bil... jag vill också ha en sån...

2008-03-19 @ 10:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0