Som alla andra vampyrer...

...kommer jag hem strax innan soluppgången. UV-ljus kan ju vara skadligt för oss nattlevande varelser...
Nej men ärligt så vill jag ju ha sommar nu så jag kan suga in det cancerframkallande ljuset =)
Bort med all jävla snö och fram med sol och varma dagar med bad och fiske.

Vad skönt det skulle vara om man alltid blev då här lagom full och inte glömde bort allt eller tyckte att man var för nykter =) Mer så tack

och ja Malin jag hade kaninöron och grejer... var var du med näbb etc? inte bra att inte verkställa idéer... jag är nästan besviken ;-)

Men nu måste jag sova innan solen går upp och bränner sönder mig...

Kommentarer
Postat av: Katinka

Här är det snöoväder tack så mycket...!

2008-03-21 @ 11:05:58
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Jocke

Här med... men det var det inte när jag kom hem i natt... nu är det vitt överallt =S

2008-03-21 @ 11:51:34
URL: http://oachim.blogg.se
Postat av: malin

jag var full på annat håll :D

2008-03-21 @ 12:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0