hmm... var var jag?

Min livshistoria:
Eller nej... det kanske blir lite väl drygt och tråkigt =)

Nu har jag ju inte skrivit på några veckor så jag känner att det är dags nästan. Allt är i full rullning just nu ju.
10-16 alla dagar den här veckan utom fredag när man är ledig...
Eller ledig och ledig =) Jag är ju självfallet med i quarnevalen och ska bygga och dricka öl hela fredagen.

Jag har dessutom gjort den stora missen att betala för mitt wow igen... och nu är jag självfallet fast =\ får väl spärra accounten tentapluggveckan.

Hade dugga imorse också. Satte iaf 90% på den ;-)

Vad ska jag mer skriva? bar runt tove på axlarna idag i större delen av en kvart typ... med målarpensel i handen... men nu är typ hela trädelen av växthuset grönt iaf (Ja till quarnevalsbidraget alltså, ni får ju hänga med lite!)

Men nu när ni läser det här förstår ni ju att ni ska komma till öltältet på KTH på fredag kväll =) Ni ska ju självfallet också se quarnevalen 14:08 på lördag + att ni SKA köpa brux av mig! Ni kan få dem för 30kr styck istället för 40 (Jag har ju bara 58 kvar så det är först till kvarn som gäller!)

Jag kanske borde sluta skriva snart annars blir väl folk sura för att jag skriver för mycket bara helt plötsligt =)
hare (kanin, ekorre etc.)

Kommentarer
Postat av: Katinka

jag trodde inte du lekte i lekparker längre!

2008-05-07 @ 06:46:57
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Jocke

Har jag väl aldrig sagt? =P
Lekparker is the shit... så länge som man får ha dem lite för sig själv så =)

2008-05-07 @ 19:19:46
URL: http://oachim.blogg.se
Postat av: åsa

omg det där är en LÄSKIG ekorre, filmen är i högsta kvalitet dock, cannes nästa för regissören

2008-05-16 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0