Rustad för 3e världskriget (AG)

Imorrnbitti bär det av. Nu är det dags att inta Gotland med flaskor och overaller =)
Min ryggsäck är minst sagt idiotfull med nödvändiga saker så som högtalare, kortlek, x antal liter vuxensaft, sängkläder och allt annat skit som kan behövas.
Jag sparar det sista att packa tills imorrn bitti... typ gott humör och deo =P
Om inte den här helgen blir kul så ska jag fan se till att göra den kul iaf.

Likförbaskat så känns det som jag glömt nåt... men det är inte tandborsten iaf. och inte ett paraply eller en jacka. Strumpor och kalsonger har jag tillräckligt. Aja får väl se om jag saknar nåt när jag kommer fram.

Hare bra allihop och ni i klassen får lycka till med redovisningarna... (Jag skriver min labbrapport när jag kommer hem).

Oj! är klockan redan tio i 1? stört...

Just det ett tips till allmänheten:
Försök inte tränga er på ett smockfullt tåg när folk är påväg av... speciellt inte om jag är påväg av... Var någon som blev lite sur idag när jag försökte gå igenom honom... men han får fan skylla sig själv när han beter sig som en idiot och försöker gå på ett smockfullt tåg som folk är påväg av. Jag uppmanar er att följa mitt initiativ =) våga vägra idioter på tunnelbanan!!!

Nu ska det duschas och sovas, sen är det ta mig faaan fest!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Fan! Nu blev jag också sugen att gå på AG...

2008-05-16 @ 09:44:38
URL: http://tobame.blogg.se
Postat av: Katinka

:'(

2008-05-16 @ 18:11:57
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0