sista innan quarnevalen

Vi skulle ha fått små bilar men vi fick EN trehjuling. Vi skulle ha fått riktiga gasmasker (skyddsmasker) men vi kommer få sånna där fula skydd som kirurger har. Vi skulle ha fått bra hård plast men vi får mjuk plast som man knappt ser igenom.

Behöver jag klaga mer? vårat bidrag har alltså skrammlat in 2300 x 25 - tryckkostnader. Vad kan det landa på? Typ 45 000 minst och allt vi får är några jävla plankor typ!!?? WTF det var det sämsta någonsin!
Nästa quarneval köper jag en brux och är med på allt roligt och skiter i allt annat!

Största anledningen till att jag är sur är att jag inte får någon gasmask (skyddsmask)!!

Men nu ska jag sova... ska ju trotts allt upp typ 4...
ska vara vid tekniska vid 6 ungefär. Kommer väl dit vid typ 06:15 eftersom jag hellre åker den vanliga vägen än jag tar konstiga bussar från gullmars som jag aldrig åkt med förut.

Jag tycker det är lite märkligt... bara för att jag inte skrivit på länge och inte heller haft med min bloggadress i mitt msn-namn så har en stor del av alla som brukar läsa och kommentera bara skitit i det... finns det något samband kanske? Tinka har ju testat med sin blogg och det verkar som folk inte läser om de inte blir påminnda via msn...

Jaja go natt iaf.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Jo... alltså... folk minns att läsa... men är jag inte inne på msn kanske det blir 17 unika besökare på en dag istället för 25 tex. ;) Skriver man saker som handlar om folk som brukar läsa bloggen så får man flera kommentarer också... men det går aldrig att veta när kommentaren dyker upp!! :P Hoppas det var kul på quarnevalen iaf!! ^^

2008-05-11 @ 10:50:36
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0